Csak úgy a magam egyszerű horgászmódján szeretnék írni pár számomra kedves hal horgászatáról, melyekhez kevésnek találom a neten fellelhető információt....
Szivesen válaszolok a megjegyzésekben elhangzó kérdésekre is....illetve azt mondom beszéljük meg mint ahogy horgászokhoz illik :) Amennyiben további kérdésed van a busahorgászattal kapcsolatban bátran kérdezz a hzoltn@gmail.com emailcímen vagy egyszerűen a kicsit lejjebb bal oldalt található kapcsolat felvételi űrlapon.

AZ OLDALT FOLYAMATOSAN FRISSÍTEM, BŐVÍTEM, LÁTOGASS VISSZA KÉSŐBB IS :)
!!!MEGNYÍLT A WEBÁRUHÁZAM!!! www.busahorgaszat.hu

Kereső

Bal oldalt függőlegesen: BUSA HORGÁSZAT címszó alatt találod, meg a busázás, mikéntjéről, saját, és egyre több lelkes busahorgász tapasztalatából született írásokat. Legtöbb bejegyzés számokkal van ellátva, hogy sorrendbeli fejezetekbe foglalva olvashassa el a busázni vágyó látogató a megfigyeléseket, törvényszerűségeket, stb. Jó olvasást kívánok! és sok sok szabályos horgászmódszerrel zsákmányolt busát!

A képre kattintva eljuthatsz a webshopomra!

Bevezető

     Nem tudom, ki, hogy van a házilag készített szerzeményeivel, de én imádom őket. Valahogy egész más ízt ad a horgászatnak, mikor a saját gyártmányú szerelékemmel aratok sikert a vízparton. Mikor ivódott belém ez a kísérletezési vágy már nem is tudnám megmondani, lehet mindig is ott volt. Hiszen kölyök koromban még hol voltak a teleszkópos karbon botok, ugyanolyan horgászhévvel siettem a vízpartra, a vastag bambusz bottal, mint most a már szinte halfajonként idomított akciójú botokkal, isten tudja hány csapágyas peremfutó orsóval. Na persze a durung, és sokszor ostoba szerelékeket nem sírom vissza. Azonban örülök, hogy felélesztették bennem a kísérletezési vágyat, hogy minél célszerűbben induljak zsákmányul ejteni egy-egy halat. Már említettem is, hogy falusi ember vagyok, a kényszerek hajszoltak arra, hogy módszereimet folyamatosan mind tökéletesebbre alakítsam. Falusi, de nem hülye.
     Mái napig nem feledem, hogyan tettem hatékonyabbá a merev bambusz botot is mikor felismertem a tényt, hogy rugalmasságuk hiányában milyen könnyen elszöknek a komoly halak róla. Hehe, kifűzgéltem a gatyagumim vékony gumiszálait, összefontam őket, és az került a bambuszbot végére, és elmondhatatlan élvezettel vezettem a szintén házilag készült merítőhálóba a hajdani világ izmos pontyait. Talán évtizeddel később olvastam először a gumibetétről.
      A kényszer folyamatosan hajtja a jó horgászt.
      Aztán meg jött a versenyhorgászat, versenyszerű keszeghorgászat. Még jó pénzért sem lehetett találni megfelelő nagyságú, vagyis, hogy jobban kifejezzem magam: kicsinységű úszót. S ha mégis egyszerűen nem volt számomra kedves formában. Hát megcsináltam őket. Később a saját gyártmányú támolygók és körforgók. Nem is tudom mi maradt ki a saját gyártmányú horgászeszközökből.
      Bár a busázáshoz először szinte mindent megvásároltam, az eredményesebb horgászat érdekében mégiscsak saját készítésű dolgaimmal horgászom inkább rájuk. No de lássuk, hogyan, miből mit is készíthetünk el otthon mi magunk.

    

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése